Kunder har mange måter å få oppfylt sine produktønsker på. De bruker mye tid på ulike søkemotorer på internett, surfer rundt på markedsplasser på nettet og velger raskt konkurrenten når de ser et angivelig bedre tilbud. Som gründer vet du hvor mye arbeid og penger det koster å skaffe en ny kunde. Reklameartikler av høy kvalitet med logoen din kan være et godt verktøy i markedsføringsmiksen for å knytte kunden til bedriften din. Det forutsetter imidlertid at du velger reklamegaver med omhu og at de passer til bedriftens image. Her får du vite hvordan du finner de helt riktige, eksklusive reklamegavene, hvilken effekt de har med logotrykk og hvorfor det alltid er lurt å få råd fra en ekspert. Se her.
Hvorfor styrker eksklusive reklamegaver
kundelojaliteten?
Mange studier og undersøkelser har fokusert på effekten av reklameartikler. Når det gjelder reklamegaver av høy kvalitet, er resultatene nesten entydige: Kundene oppfatter eksklusive reklamegaver som en form for personlig påskjønnelse. Det at gaven oppfattes som individuell, har en sterk emosjonell komponent som gir seg utslag i økt tillit til bedriftens kundeorientering og kvalitetsstyring. Det er en utbredt misforståelse at for eksempel en stamkunderabatt har større effekt på kundelojaliteten enn en smakfullt utvalgt reklamegave med logo. Kundelojalitet er ikke et rent rasjonelt anliggende. Et reklamebudsjett kan selvfølgelig bare brukes én gang, men å velge reklameartikler av høy kvalitet med din egen logo er alltid en målrettet og svært effektiv investering på lang sikt. Ta en titt på sortimentet vårt nå, Giffits tilbyr reklamegaver av høy kvalitet for enhver bransje, enhver anledning og ethvert reklamebudsjett.
Hvilke kriterier bør reklameartikler av høy kvalitet oppfylle
?
Om du ønsker å gi bort utsøkte reklameartikler til kunder, forretningspartnere eller leverandører, er det viktigste kravet alltid at reklameartikkelen matcher bedriften din på alle måter. Den må passe harmonisk inn i bedriftens identitet og harmonere med bedriftskulturen. Den kompromissløse kvaliteten på den valgte reklameartikkelen er uløselig knyttet til dette. Tenk alltid på at en reklameartikkel med logoen din representerer bedriften, produktene eller tjenestene dine i mottakerens liv. Å spare penger på feil sted her er som å bli skutt i kneet. Kriterium nummer tre følger av nummer to: Selv reklameartikler av høy kvalitet bør ha høy bruksverdi og være enkle å håndtere.
Hvordan finner jeg eksklusive og passende reklameartikler
som jeg kan få trykket?
Det er lurt å begynne med å tenke tre ganger heller enn to om hvem målgruppen din er. Vanlige kunder, forretningspartnere, leverandører? Menn, kvinner, begge kjønn? Alder? Anledningen du ønsker å sende eller overlevere utsøkte reklameartikler til, spiller selvfølgelig også en viktig rolle. I nettbutikken vår finner du et bredt utvalg av reklameartikler av høy kvalitet som du kan trykke med logoen din. La deg inspirere av våre forslag. Alle produktene oppfyller høye kvalitetskrav og har lang levetid. Markedsføringseksperter snakker gjerne om en reklamegaves "likeability". Enkelt sagt betyr høy "likeability" at kunden setter pris på produktet og derfor bruker det ofte. Reklameartiklene fra Giffits er valgt ut i henhold til dette kriteriet.
Hvilken trykketeknikk passer deg?
Hos Giffits tilbyr vi nesten alle muligheter for å tilpasse reklameartikler. Du trenger ikke å sette deg inn i de tekniske prosessene for å finne det beste alternativet for ditt formål. Vi har spesialister som kan gi deg råd med ekspertise og erfaring. Her er likevel en kort oversikt over de mulige alternativene:
1. Serigrafi har store fordeler hvis du ønsker å trykke lyse kunstverk eller logoer på en mørkere bakgrunn.
2. Digitalt transfertrykk egner seg spesielt godt til fotomotiver fordi gjengivelsen blir svært autentisk.
3. Generelt er transfertrykk ideelt til etterbehandling av ulike overflater, da flere farger kan gjengis kostnadseffektivt og uten problemer.
4. Tampongtrykk brukes alltid når overflaten som skal trykkes på, ikke er plan. Enten fordi objektet er rundt eller buet, eller fordi overflaten som skal trykkes har et strukturmønster.
6. Speilgravering er den beste måten å få trykt utsøkte reklamegaver på. Den reflekterer lyset.
Hvordan sikrer jeg at jeg virkelig liker det ferdige produktet
?
Hos Giffits trenger du ikke overlate noe til tilfeldighetene hvis du ønsker å få trykt eksklusive reklameartikler med logoen din. Med logoverktøyet vårt kan du enkelt prøve ut på forhånd hvordan din originale logo eller firmaskrift vil se ut på den valgte reklameartikkelen. Hvis du ikke er fornøyd med resultatet, kan du benytte deg av vår kostnadsfrie og uforpliktende grafiske tjeneste: Våre grafiske designere kombinerer malen din og den ønskede gjenstanden slik at resultatet blir harmonisk og helhetlig. Og selvfølgelig kan du også gjennomføre en "haptisk test" før du faktisk kjøper en reklamegave av høy kvalitet: Det er bare å be om en gratis prøve.
Hva koster det å få trykt eksklusive reklameartikler med logo?
På Giffits finner du utvalgte reklameartikler for kunder og samarbeidspartnere fra mange ulike bransjer og derfor til svært ulike priser. Likevel kan du enkelt beregne kostnadene ved hjelp av budsjettkalkulatoren vår. Bare skriv inn et søkeord, ønsket antall og ønsket trykk - så får du en totalpris som du kan jobbe videre med.
Bestill reklameartikler av høy kvalitet med trykk
med logo
nå
Kunder som overraskes med eksklusive reklamegaver er fornøyde kunder. Reklameartikler av høy kvalitet brukes tross alt lenge og med glede. Reklameeffekten taler for seg selv. Velg en reklameartikkel av høy kvalitet fra sortimentet vårt nå, og få den trykt med logoen eller kravet ditt av ekspertene våre. Vi hjelper deg gjerne med å velge det perfekte produktet og det tilhørende trykket. Våre spesialister på reklameartikler hjelper deg gjerne på telefon eller e-post. Vi ser frem til å høre fra deg